عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشه ...

پَست ترین آدما کسایی هستن که

به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن:

" شوخی " !

تلختـــــــرین جملـــــــه : دوستت دارم اما...

شیرین تـــــــرین جملـــــــه : ...اما دوستت دارم

به همین راحتی جابه جایی کلمات

زندگـــــــی را دگرگـــــــون میکنـــــــد.....!


پسره به دوست دخترش اس ام اس میده:

پسر: کجایی عزیز دلم؟

دختر: واااای همین الان رسیدم دارم از خستگی مــیمــیرم، میرم بخوابم کم کم... تو چیکار میکنی عزیزم؟

پسر: من توی مهمونی ام، پشت سرت ایستادم


به خاطر دوست داشتن خجالت نکش اونی باید خجالت بکشه که میدونه دوسش داری اما دوست داشتن بلد نیست.........


لیلی بی وفا میگفت: عاشقانه هایم در قلبش نشسته است و همچون من عاشق شده!

اما دروغگو همه را در معده اش کرده بود تا سر فرصت بالا بیاورد!

همه را بالا آورد, تا گرسنه آغوش مرد ایده الش باشد

من نیز رفتم تا آغوشش برای مرده ایده آلش خلوت شود

او مرا به جرم جیب های تار عنکبودی ..

به خانه ای...به ماشینی...

به حساب بانکی پر از پولی....

و یخچالی پر از غذاهای رنگارنگ...

فروخت

اما فروشنده ای خوبی نبود که بتواند غرورم را بفروشد....


اگر دل کندن آسان بود ...

به خدا قسم فرهاد به جای کوه دل میکند ...


بیا جاهامون رو عوض کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست خوب یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

آخخخخخخخخخخخی چقدر قشنگ بود راستی ساراجون چند سالته؟

15

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد