عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

سلام بچه ها امروز یه سری جملات خنده دار گذاشتم که بقیشو تو ادامه مطلب ببینید. 

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم

و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت !

ادامه مطلب ...

داستانی غمناک

دخترک طبق معمول هر روز جلوی کفش فروشی ایستاد و به کفش‌های قرمز رنگ با حسرت نگاه کرد بعد به بسته‌های چسب زخمی که در دست داشت خیره شد و یاد حرف پدرش افتاد: اگر تا پایان ماه هر روز بتونی تمام چسب زخم‌هایت را بفروشی آخر ماه کفش‌های قرمز رو برات می‌خرم." دخترک به کفش‌ها نگاه کرد و با خود گفت: یعنی من باید دعا کنم که هر روز دست و پا یا صورت ١٠٠ نفر زخم بشه تا ..... و بعد شانه‌هایش را بالا انداخت و راه و افتاد و گفت: نه ..... خدا نکنه ..... اصلآ کفش نمی‌خوام.

:((((((((((

مرد ها ، اسمشان به سنگدلی معروف است ..
زن ها ، به آهن پرستی ..
مرد ها و زن ها ، هر دو انکار می کنند ..!!

هر دو تنها می گذارند و از تنهایی می نالند ..

جمله دوستت دارم شده است جمله ی فرار ، بشنویم ، فرار می کنیم ..!

اما
هر دو گریه می کنند ، دختر ها بلند ، پسر ها بی صدا ..!

هر دو به دنبال کسی که تا ابد تنهایشان نگذارد ..

مرد ها تا مانکن ببینند تنها می گذارند !
زن ها تا شاهزاده ای سوار بی ام و !

" ما فقط در استاتوس هایمان آدم های خوبی هستیم!! 

چه حکایت غریبی دارد دریا !!!

همین که غرقش میشوی ,

تورا پس میزند...

عشق همانند دریاست...!!!

هععییییییییییییی

تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را

بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم

فـرمـول وار ؛

مـرتـب و بـی نـقـص …

و تــو

بـا یـک اشـاره

هـمـه چـیـز را

در هـم می ریــزی …

در شرح حال گل
بنویسید خار را
بر هم زنید : خوب و بد روزگار را .