عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

کاش می شد بچگی ها را نوشت ، زندگی را ساده کرد عشق را تقسیم کرد ، لای هر گلبرگ گل ، تا به هر کس که کلامی دارد ، جنس نور مهتاب ، بدهی یک شاخه کاش می شد روز میلاد تو را تکثیر کرد ، لای تقویم زمان هر هفته تا به شوق قدمت ، چلچله ها صبح پاییز مرا غرق تمنای بهاری سازند ، کاش می شد از بلور اشک ها خط پایان جدایی را نوشت ، با تولد نو شد ، و به یمن این روز تا ابد با گل ریحان خندید . هر چه باشی خوب است ، گر پذیرای وجودت باشی ، روز میلاد تو باید که مبارک باشد ، مثل میلاد گل اندیشه ، روی سنگ فرش بدون گل ذهن ، پیله ات را بگشا تا بدانی اینجا ، مقصد پایان نیست ، صد تولد باید ، تا رسیدن به بلندای بهشت . تبریک خالی مرا با سخاوت پذیرا یاشید .

سارینای عزیزم تولدت مبارک 

راستب بچه ها حدود 8 صبح خواهر زاده ی عزیزم به دنیا میاد پیشاپیش ورود عزیزترینمو به دنیا به پدر و مادر گلش تبریک میگم

عشق واقعی

چشمای مغرورش هیچ وقت از یادم نمیره 

رنگ چشماش آبی بود 

رنگ آسمونی که ظهر تابستون داره داغ داغ.... 

وقتی موهای طلاییشو شونه میکرد دوست داشتم دستامو زیر موهاش بگیرم  

مبادا که یه تارمو از سرش کم بشه

ادامه مطلب ...

یه سوال اساسی

                         اگر دو نفر لبه ی پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی؟ 

ا                        اونی که خیلی دوسش داری یا اونی که خلی دوست داره؟؟؟؟

امید

تعدادی موش آزمایشگاهی رو  به استخر آبی فرستادند و زمان گرفتند تا ببینند چند ساعت دوام می آورند. 

حداکثر زمانی را که توانستند دوام بیاورند 17دقیقه بود 

سری دوم موش ها را با توجه به اینکه حداکثر17دقیقه میتونند زنده بمونند به همون استخر انداختند. 

اما این بار قبل از 17 دقیقه نجاتشان دادند. 

بعد از اینکه زمانی رو نفس تازه کردند دوباره اونهارو به استخر انداختند. 

حدس بزنید چه قدر دوام آوردند؟ 

26ساعت!!!!!!!!!! 

پس از برسی به این نتیجه رسیدند که علت زنده بودن موش ها این بوده که اونها امیدوار بودند که دستی باز هم اونهارو نجات بده و تونستند این همه دوام بیاورند...

ناصر زینعلی - زیر بارون

روی تن سردم چیکه چیکه بارون میباره

انگاری که با تو دارم میشم عاشق دوباره

چقد حس خوبی به تو دارم امشب

عشق من

اگه تو رو میخوام دسته خودم نیست آخه دوست دارم

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت

خیلی دارم عادت میکنم به بودن کنارت

میدونی که من از ته دلم امشب میخوامت

نمیزارم عشقم ثانیه ها با تو تموم شه

کجا توی دنیا کسی مثل تو میتونه باشه

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت

دلم میخواد آروم تو رو زیر بارون

تو بغلم بگیرمو ببوسمت

چشمامو ببندم حلقه کنم دستامودور تنت