عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

نظرات 11 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

سلام
ممکنه ازت خواهش کنم کد آهنگ وبلاگت رو برای من بصورت پیغام خصوصی ارسال کنی؟
خیلی خیلی ممنون می شم

با احترام : سرزمین آفتاب

سلام
بهله حتما
ممنون که سرزدی

سرزمین آفتاب جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

سلام مجدد

خیلی خیلی ممنونم
با اجازه ت آهنگ زیبای وبلاگت رو توی وبم استفاده کردم

حالا که لطف کردی و اومدی کاش نظر هم میدادی

سیلام
خواهش میکنم
چشم دفعه بعد نظر هم میدم

پریسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام عقشم هستی هنوز؟؟؟؟؟؟

پریسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

سارا گلی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أره عزیزم

پریسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

بابا وقت شناس

ما اینیم دیگه.
راستی امروز هانیه ٢ساعت٤:٣٠ زنگ زد من نفهمیده بودم ساعت ٥ بهش اس دادم کاری داشتی؟اما جواب نداد

پریسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

قستی اس میده؟؟؟دیردیر ج میده چرا؟؟؟؟

چی میگی اصلا فهمیدی من چی گفتم؟؟؟؟

پریسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

منظورم اینه که چرا جواب استو نداده

زنگ زده بود من جواب ندادم اونم در مقابل جوابه اس منو نداد.
راستی الان تو فیس فاطمه یه مطلب گذاشته نوشته بود کیا دلشون بدجور برا عشقشون تنگیده منم کامنت گذاشتم هانیه هم میبینه هه هه هه

پریسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

اره شاید پیش خودش فکر کنه عشقت کیه

دقیقا ولی خب الان کل خاندانم هم میفهمن

پریسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

وایی اینکه بده
سارا من الان باید برم ببخش گلم تابعد

باشه عزیزم فعلا

رکسانا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://roksana1816.blogfa.com

____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________ ----------------------♣
____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
__دیر نکنیا__________ ♣♣
_________________ ♣♣
_____زودی بیا________ ♣♣
_________________ ♣♣.......

چشم گلم اومدم

رکسانا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://roksana1816.blogfa.com

خواهش میکنم فدام شییی

خوفی خلم ؟؟اااااااااااااا ببشید منظورم گلم بود

مرسی عزیزم یعنی عمرا بتونی درست بحرفیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد