عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

خدافظ برای همیشه

نامزدیت مبارک عشقم هرچند گفتنش سخته اما امیدوارم خوشبخت بشی

یعنی باید باور کنم دیگه نیستی یعنی باید باور کنم
چه جوری میتونم اون همه خاطراتتو یه شبه پر پر کنم
یکی دو روز نیست اخه صحبت یه عمره که دارم برای تو میمیرم
میدونم محاله بدونه تو نمیتونم یه لحظه رو سر کنم
مگه منو دوسم نداری که اینجوری میزاری میری بیخیال ما میشی
مگه فکر کردی که من بازیچه ام که یه روز میگی دوسم داری و فرداش میری
أخ چه جوری باور کنم رفتن تو برام مرگه بدون تو نمیتونم
بگو کی اومد به جای من افتادم از چشمایه تو نگو لایقه تو نبودم
(م.خ)

نظرات 16 + ارسال نظر
ملیکا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

سارا نامزد کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخی نکن امکان نداره

اره ملیکا با دختر خالش
حالا که امکان داشته
کی باور میکنه؟
حرفاش یادته؟؟؟؟؟؟؟؟

Zahra چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

نامرد کی نامزد کرد؟
الهی بمیرم برات درکت میکنم خیلی سخته

لطفا توهین نکن عزیزم
خدا نکنه ولی واقعا هیچ کس نمیتونه درکم کنه

میلاد آرشام چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

م.خ ؟
اسمت ساراست پس ممکنه تو نباشی...
ممکنه اسم اون باشه پس اسمت ساراست...!

چی بگم... هیچی نمیگم... سکوت بهترین چیزه... عنوان وبلاگتو بخون!

ملیکا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

وای خدایا
اره یادمه
تنهایی برام مهم ترین چیزه،من نمیخوام به کسی دل ببندم
سارا این حرفش رو چی؟
سارا تو عاشق من شدی
منم دوست دارم

ملیکا من واقعا گیج شدم
من این خبرو از دختر عمش شنیدم و این طور که اون میگفت قبل از محرم نامزد کردن اما اون تازه از من اعتراف گرفته تازه بهم گفت دوسم داره اون هنوز نمیدونه که خونواده ی من خبر دارن
واقعا سردرگمم

ملیکا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

تو فیس این چند روز onنبوده؟

نه اصلا ازش خبر ندارم
ملی جون شرمنده عزیزم فعلا

ملیکا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

شب خوش گلم(با آقا میلاد شدید موافقم به اسم وبت فکر کن)
دوست جونی من ناراحت نباش که از ناراحتیت منم داغون میشم

شب تو هم خوش عزیزم
ملی میلاد چند بار راهنماییم کرد کار ساز(با این حرفشم موافقم اما الان واقعا داغونم)
خوش حالم که یه دوستی مثل تو دارم عزیزم و شرمنده از اینکه همیشه باعث ناراحتیت میشم

سرزمین آفتاب پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

شرایط بدیه
نه کسی حال آدمو درک می کنه نه توصیه ها و همدردی هاشون به درد آدم می خوره

ولی
اگه خیلی جلوتر نامزد کرده

می تونه یه دوست خوب یا محترم باشه
اما جسارتآ ... لایق اسم بزرگ و مقدس عشق نیست

خوشحال باش که چنین آدمی الان رفته
می موند و داغون تر می کرد و بعد می رفت خوب بود؟
به نظر من که کلا آدرس وبلاگ و فیس بوکتم عوض کن که کلا دیگه پیدات نکنه

برگرد به سمت خدا
تنها یار وفادار و موندنی خداس
تنها کسی که در لحظات سخت بدون منت کنار آدم می مونه

نمیتونم ازش دوری کنم اخه اشناست اون نمیدونه که خانواده ی منم خبر دارن
یه آرامشی تو وجودمه که مطمئنم به خاطر وجود خداست
از اون روزی که فهمیدم دیگه بهش مسیج ندادم بالاخره یه دختر دیگه مثل منم به اون دلخوش کرده
الان فکر کردن به أونو گناه میدونم
مرسی که کمکم میکنید

رویا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.takrooyan.blogfa.com

سارا ؟؟؟؟ یعنی چی؟؟؟؟ نامزد کرد به همین راحتی؟؟؟
الان دلت داغونه سرت گیجه... فقط از خدا برات آرامش و زندگی بهترو میخوام ... الان بهترین کسی که میتونه کمکت کنه خودتی ... خیلی ناراحت شدم برات کمتر کسی میتونه درکت کنه

اره عزیزم نامزززززرزد کرده
اره واقعا الان دلم میخواد بمیرم حالم بده اما مجبورم حفظ ظاهر کنم
مرسی که شماهارو دارم

پریسا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

سارا حالم خراب بود
چییییییییییییییییییییییییی؟نامزد ؟؟
اخه امکان نداره اخه چجوری هنوز تو شوکم
چرا باید بگه دوست دارم اما نامزد کرده باشه
واقعا سر در گمم امروزم زنگدم خونتون نبودی عزیزم
سارا ن.س هم میخواد با دختر داییش نامزد کنه ساناز گفته اسمشم مریمه ینی فقط دوست دارم گریه کنم حالتو درک میکنم

پریسا بعد از اینکه نامزد کرده به من گفته دوست دارم
منظورت نسترنه خودمونه؟
الهی بمیرم الان واقعا درکت میکنم
رفته بودم خرید دلم برات تنگیده

پریسا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

اره نسترن ی ماهه ندیدمش
فردا میزنگم خونتون

میلاد آرشام پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

عشق با جدایی زیبا هست اما به اندازش

بعدشم گلم تو که سنی نداری که میگی نابود شدی...

رژان جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://azareparto.blogfa.com

سلام من برا اولین بار اومدم وبتون ایو میگم بدونی تنها نیستی منم یه ادمی که 4سال ادعای مجنون بودن میکرد بدون من مییمرد الان نامزد کرده و بازم ادعای عشق به من داره مبینی مسخره است همیشه همینه اما به خودم امدم ممنونم از خدا که هیچوقت فراموشمون نمیکنه دوستم یادت باشه هیچکسی غیر خودت نمیتونه کمکت کنه میدونم سخته اما به ارامشی پیدا کن که به غیر بالا سری به کسی محتاج نباشی عشق و دوست داشتن چیز بدی نیست اما ما ادما ظرفیت بی وفایی اا و نداریم سعی نکن فراموش کنی یا با خاطراتش زندگی کنی بلکه اونو قسمتی از زنگیت بدون که گذشت منم اینطوری کنار اومدم و به ارامش رسیدم دعا میکنم ادمای بهتری که قدر وامونو مدونن قسمتمون باشه/ تا حالا این همه نظر برا کسی ننوشته بودم /خواستی بهم سر بزن

ارمغان جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://apadana1978.blogfa.com

سلام عزیزم
من نمی دونم جریاناتت چی بوده می فهمم هم چقدر الان برات سخته می فهمم چی می کشی چون تجربه اش کردم . ولی الان دارم به عنوان کسی که از این تجربه اش سالهاست می گذره بهت می گم که برای کسی تب کن که برات بمیره هرچند خاطراتش رو تا آخر عمر نمی تونی فراموش کنی

میلاد آرشام یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

چرا به این نکته مثبت فکر نمیکنی که هنوز آبروت سر جاشه؟
چرا به این نکته مثبت فکر نمیکنی که کسی بهت تهمتی نزده؟
چرا به این نکته مثبت فکر نمیکنی که دختری و دخترا هرچقدم که بد باشن کلی پسر میاد سراغشون ، تو که به این خوبی هم هستی؟

شاید سخت باشه اما تو میتونی همه چیزو درست کنی
به خودت ایمان داشته باش و کمی فرصت به خودت بده که خوب استراحت کنی و خودت و روحیه ات رو ترمیم کنی

ساری یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

چی شد?بت گفت دوست داره بدنامزدکرده بود?عجججب بیخی منکه گفتم اینو ولش اونیکی روبچسب حالاهعی بش اس نده عب نداره گلم میگذره .......فراموش میشه

ساری جونم دلم کلی برات تنگیده
اون یکی عزیزم داره میره خارج زندگی کنه

میلاد آرشام یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

از بد شانسی حرف نزن که من بین مردم جهان مدال دارم...

بی ادب... پا داد ینی چی؟

بابا بیخیالش ، بخند... خودتو عشقه

اگه میخوای راحت تر فراموشش کنی ، سعی کن نوک زبونتو بزنی به دماغت! خودتو به این کار مشغول کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد