عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

عشق با جدایی زیباست

به نام تک دانشجوی دانشکده ی قلبم

گرفته دلم ، کجایی که آرامم کنی ، کجایی که این غم یخ زده را در دلم آب کنی !
گرفته دلم ، کجایی که به درد دلهایم گوش کنی ، کجایی که مرا با بوسه هایت گرم کنی ..
نیستی و من در حسرت این لحظه ها نشسته ام ، نیستی و من بیشتر از همیشه خسته ام !
در لا به لای برگهای زندگی ، نیست برگی که از تو ننوشته باشم ،
نیست روزی که از تو نگفته باشم !
امروز آمد و از تو گفتم ،نبودی و اشک از چشمانم ریخت و در همان گوشه نشستم ،
دلم خالی نشد و گرفته دلم ، کجایی که دلم به سراغت بیاید گلم ؟
نیستی و حتی سراغی از دلم نمیگیری ، یک روز نباشم که تو مثل من نمیمیری ..
نمیبینی چشمهایم را ، نمیمانی تا دلم را ، به نقطه خوشبختی برسانی ،
مرا به جایی آرام بکشانی تا خیالم راحت باشد از اینکه همیشه تو را خواهم داشت !
نمیخواهی دلم را ، نمیدانی راز درونم را ، نمیگذاری تا مثل گذشته دلم تنها به تو خوش باشد ..

چیـــز زیـــادی نمــی خـــواهـم ...
فقـــط کمــی گـــوش دهی !♥
انــدکی درک کنــــی ...
و از ته دل ایـــن جملــــه را بگویـــی :
مـــن کنـــــارتـــــم !♥ 
 
چرتکه می اندازم روز های نبودنت را
این روز ها بدهی ات دارد زیاد می شود .!!
نمی خواهی بازگردی ؟
نترس !
ارزان حساب می کنم !
اگر برگردی قول می دهم تمام بدهی ات را
به آغوش پرمهرت بفروشم ..!!!

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی ..
یکی که بهش اعتماد داری ..
بهت اعتماد داره ..
از دلتنگی هاش برات میگه ..
از دلتنگی هات براش میگی ..
آروم میشه ..
آروم میشی ..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..
این حس مثل قطره های باران پاکه ..!! 
 
نظرات 63 + ارسال نظر
محمد-پسرایرونی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://boys-iranian.blogfa.com

ای بابا- متاثرشدم- بیا وبم

ای بابا چشم

sarina پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

سلااااااااااااام سارا جونم خوش اومدی عزیزم نبینم ناراحت باشیامنم ناراحت میشم

سلام اجی جون مرسی که همیشه کنارمی

sara پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://nokhod-khorha.blogfa.com/

سلام عزیزم...
مرسی که خبرم کردی!

سلام ساراجون خواهش

sarina پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

سارا خانوم شما اول عکستو واسم میل کن... عزیزم خب این ک
خوبه توهم مث منی ولی سعی کن فعلن نه بش نگا کنی نه استرس داشته باشی کاملا عادی البته خیلی سخته درکت می کنم عزیزم احتمالایه سوتی هم میدی ولی سعی کن خودتو نبازی

چششششششششششششششششششششششم فکر کن اگه سوتی بدم بدبخت میشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

Azizaaaaaaaaam

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Melika پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

Sara joon kheili ghashang bood

Mici

sarina جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

اینم ازمیلم توفقط بفرس... Ok ؟

ok حالا چرا اینقدر برات مهمه

sarina جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

خب میخوام بدونم چه شکلی دیگه....

بهله راستی موبایلتو جواب بده کارت دارم

ابوعدنان جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
اگه کمی به خودت نگاه کنی من را می یابی

بههههههههله

roksana جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://roksana1816.blogfa.com

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیافزاید عشق
.
قایقی در طلب موج به دریا پیوست
باید از مرگ نترسید ، اگر باید عشق
.
عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم
شاید این بوسه به نفرت برسد ، شاید عشق
.
شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد
می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق
.
پیله رنج من ، ابریشم پیراهن شد
شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق !


sara jonam shekast khordi?

زیبا......هی هنوز نه اما خیییییییلی به شکست نزدیکم خیلی

roksana جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://roksana1816.blogfa.com

che bad chand salete?

١ماه دیکه میشم ١٦

سامی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.gitar73.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی وبت توپه
راستی داشت دیادم میرفت لینکی

مرسی عزیزم

منصوره یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://nafas878.blogfa.com

__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
____████____█سلام گلم.وب قشنگی داری اگه باتبادل لینگ موافقی خبرم بده.مر۳۰

Zahra دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

مثل همیشه قشنک بود عزیزم

مرسی گلم

ابوعدنان سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

ارباب صدای قدمت می آید
هنگامه اوج ماتمت می آید
ما در تب داغ وغم تو می سوزیم
چند روزدگر محرمت می آید

زیبا........

sarina چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

اولاقالب جدیدمبارک دوما عکست اومدعزیزم بت میخوره دخترخیلی شیطونی باشی...مرسی بابت عکس

مرسی عزیزم
منو شیطنت؟

مریم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

سیلام خیلی قشنگ بودا

سیلام جدا؟

پریسا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://parisan1376.javanblog.com/

سلام چطوری چه خبر؟
راستی فردا میزنگم بهت ی دفعه همه خبرارو بدم خبردارم در حد لالیگا

سلام عزیزم اوه معلم ریاضی عوض شد
باشه فردا منتظرم

sarina چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ http://sarinahp.blogsky.com

همیشه داشتن "بهترین ها" به آدم غرور خاصی میده

و من مغرورترینم ، چون تو بهترینی

زیببببببببببببا

میلاد آرشام پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

سلام...تو خوبی؟
من چند بار اومدم وبت اما میگفت وبلاگ مورد نظر پاک شده!

میلاد آرشام جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

صداتو به گوش مصعولین میرسونم

Zahra جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام سارایی تو محرم کجا میرید

زهرا به فعل دقت کن تومحرم کجا میرید
تو محل خودمون چطور

Sabra جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

میخواستم ببینم عاشورا میای محله قدیمی یا نه

سبرا الان تو میخوای بدونی یا زهرا؟
عاشورا میام اما بقیش تو محل خودمونم

Zahra .sabra جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

ما دوتامون از یه وجودیم

با تشکراز خواهران دوقلو

میلاد آرشام جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ http://arsentus.blogsky.com

نع! من سومم ولی کنکور آزمایشی شرکت میکنم

واسه جوان بلاگ هم سعیمو میکنم ولی قول نمیدم!

جامانده... شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://deltangeyar72.mihanblog.com

می دانم بابا دو بخش است؛ بخشی در صحرا و بخشی بالای نیزه.

اما این که عمو چند بخش است، فقط بابا می داند...



باید کوچک زندگی کرد و بزرگ مرد...

امضا: حضرت علی اصغر (ع)

زیببببببببببببببببببببببببببببا

zahra شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://zzzahrrra.blogfa.com

سلام مدیونی اگه فکر کنی مطلبت قشنگه

به غرعان اگه من فکر کنم تمام انرژی رو نگهداشتم برا ازمون فردا که یه وقت جز ایزوله ها نشم

پریسا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

سارا اون ماشینی که باعث شد بیفتیم تو جوب نسرین بود

همون نسرین خودمون
وأی تعریف کن ببینم چی شد راستی از کجا فهمیدی

پریسا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

بچه تو درس و مشق نداری همش پای کامپیوتری؟
دیروزم میدونستم جلوی بابام نشد بگم
سه شنبه بیا ی سرمدرسمون دلم برات تنگ شده همدیگرو ببینیم

چرا هم درس دارم هم مشق ولی چه کنم که خراب رفاقتم پری پاور. فیزیک درست کردم بعد یهو نمیدونم چی شد پرید بعد دوباره مجبور شدم درست کنم
اگه تونستم میام منم دلم برات تنگ شده
راستی ناظممون گفت معلم های مرد همچو برادران شما هستند اخه بگو حسنی بااون ...میشه برادر من باشه نه واقعا میشه؟؟؟؟؟.
خبر بعدی یه ورودی جدید داریم از یکی از فرزانگان ها انتقالی گرفته ولی خیلی پرو روز أولی دعوا شد

پریسا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

واو .....باکی دعوا کرد؟
حالا این معلم جدیده چی اینو ب برادری قبول میکنی؟

با اکیپ ما دیگه
این مرده به همه چی میخوره الا برادر راستی بهت گفتم زیر پای حسنی نارنگی گذاشتیم ما فکر کردیم اون نفهمیده بود ولی فهمیده بود
امروز زنگ مشاوره با اکیپ پیچوندیم رفتیم سایت بعد به اینترنت وصل بود ما بدبختا پاور درست میکردیم راهنمایی ها چت میکردن اونم با اسم سامیار یعنی یموش دخترو اسکل کرده بودند

پریسا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

وای سارا پنجشنبه که با عمم رفتیم......ابادرفتنی نسرینو دیدیم اونم مارو دید

پریسا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ

از هانیه چ خبر؟

خونه ی عموی هانیه ٢دعوتیم شاید دیدمش

hedieh یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.being-in-love.mihanblog.com

سلام سارایی...
خوبی؟؟
دلم واست تنگیده بود:(
خیلی قشنگ بود
گریم گرفت...
اصلا حوصله زندگی ندارم سارایی...
دلم گرفته
نمی دونم چرا اشکام درنمیاد...
یا خشک شدن یا دیگه اشکی ندارم...
دلم میخواد مثل قبلا بشینم گریه کنم ولی الان یه قطره اشک میاد پایین و بعدش همه بغضه... خیلی سخته، حداقل اشکام میومدن پایین اروم می شدم، قدر اشکاتو بدون
خیلی دوست دارم
بای بای عزیزم

Sabra یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

سارا معلم ریاضی جدیده چند سالشه

پریسا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااای خوبه که خونه ی عموش حتما میبینیش بعد باید بیای مو به مو برام تعریف کنیاااااااا فقط مراقب باش زیاد سوتی ندی

دیدمممممممممممممممممممش
اخه با عموش مشکل داشتن یعنی من چه شانسی داشتما

پریسا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

وووویییییییییی سارا فکر نمیکردم یادت باشه خیییییییییییییییییلی ممنون عزیزم

نامرد من کی یادم رفته بود
راستی خبر دارم درحد لالیگا
دلمم برات تنگیده

حمیدرضا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.kolbeye-tanhaei.ir

سلام زودی بیا

چندبار نظردادم بهم سرنزدی لینکت کردم لینکم کن دوست من

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм

پریسا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

اااااااااااههههههههههههه
امروز زنگیدم خونتون گفتن خوابی حالا خبر درباره کی هست بلاااااااا

بهله خواب بودم درمورد هانیه١و٢

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

سارا هستییییییییییییییی؟

بهله

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

سارا از عاشورا تاسوعا خبر دارم هوارتا

منم دارم بمب فقط یه خبر بد مرتضی فوت کرده

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ

سارا مرتضی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

دوست ستود و کیمیا و علی

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

درووووووووووووغ الان یادم افتاد چرا؟

تصادف کرده کیمیا هم شبیه افسرده ها شده میگه یا اون یا هیچ کس

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

بمیرم براش اخی دلم خیلی سوخت
راستی گفتی ستود ازدواج کرده؟

اره ولی میگفت نه ولی داداشش بهم گفت راسته

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

حالا چرا میخواست قایم کنه

نیدونم راستی هانیه 2 اس داد

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟////

می پسندم پاییز سرد را که معافم می کند از پنهان کردن دردی که در صدایم میپیچد و اشکی که در نگاهم میچرخد و به همه میگویم سرما خورده ام

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

بابا ایول راه افتاده

بهله دیگه ما اینیم دیگه

پریسا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

فردا کلاس دارم

شب میزنگم شرمنده باید برم عزیزم فعلا

sarina چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ http://sarinahp.blogsky.com

مخاطب خاص ک تابلو کیه....هه!چه باحال جفتتونم متولد آذرماهین؟راسی اون چیزی ک واسش نوشته بودیو خونده بود؟

به به سارینای عزیز احوالات خواهر محترمه؟
بهله عزیزم خونده
دلم برات تنگیده بود

Zahra چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام عزیزم خوفی ؟شنیدم معلم ریاضی جدیده از دستتون پیر شده!

سلام گلم مرسی تو خوبی
شایعععععععع(نفس)ععععععععععععه است دوست عزیز باور نکن

محمد-پسرایرونی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://boys-iranian.blogfa.com

حال کردم اسمم رو اون اول دیدم تولد اون که نمیدونم پسره یا دختره واون بالانوشتی رو تبریک می گم دوباره آپیدم ونظرت رو لازم دارما

مرسی چشم الان میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد